vineri, 21 octombrie 2016

Marginalizarea în şcoli

       Aloha, lumeee, astăzi revin în atenţia voastră cu un nou articol şi, da, este tot legat de şcoală şi probabil şi următorul va fi tot despre şcoală :)), pentru că vreau să lămuresc odată pentru totdeauna anumite aspecte.

   "Marginalizare", un cuvânt mult prea simplu de pronunţat pentru cât de mult influenţează anumite persoane şi cât de mult rău face.

   Eu cu siguranţă,  probabil şi voi aţi avut momente în care v-aţi simţit într-un fel sau altul excluşi sau...pur şi simplu pe  dinafară în legătură cu un lucru anume.

   Acest lucru este total NORMAL şi OK, pentru că, după cum am spus şi în blogurile anterioare, nu toată lumea se regăseşte în acest "trend" în continuă schimbare. Noi trebuie să fim pur şi simplu noi, să ascultăm ceea ce vrem, să avem propriile noastre convingeri şi să nu încercăm niciodată să ne transformăm în ceva ce nu vrem doar pentru a fi recunoscuţi.

   Problema reală în această marginalizare apare  atunci când încep jignirile...am observat, nu de puţine ori, cum anumite persoane sunt lăsate  stinghere şi, pur şi simplu, batjocorite în ultimul hal datorită unor probleme de sănătate care afectează aspectul şi nu numai. De ce? Ei bine poate pentru că de multe ori "esteticul" este primul lucru care contează cu adevărat şi mai puţin caracterul. Niciodată nu am să înţeleg de ce anume...până la urmă standardele frumuseţii fizice sunt relative, create pur şi simplu din nebunia oamenilor, pentru suferinţa oamenilor.

    Alte persoane marginalizate sunt cele de etnie diferită,  cu un alt statul financiar sau...pur şi simplu oameni cu convingeri diferite. De ce? Parcă toţi voiam democraţie, libertate de exprimare, să fim liberi, fără prejudecăţi şi nimic altceva...oare când vom realiza cu toţii că rănindu-i pe alţii, ne rănim pe noi înşine.

    Ţine minte mereu faptul că "You're beautiful just the way you are, it doesn't matter if you're poor, rich, black or white. God makes no mistakes."

    Cel mai bun sfat pe care ţi-l pot da este să te înconjori  şi să cauţi mereu numai pe aceia  pentru care, înainte de toate, contează caracterul.

    Uită toate răutăţile, dacă o zi a mers prost, ţine minte: anul mai are încă 364 de zile în care poţi să fii fericit şi să înveţi ce înseamnă cu adevărat viaţa,  pentru că viaţa este mult mai profundă decât nişte plăceri trecătoare ;). Dacă  un anumit colectiv îţi face rău, schimbă-l! Nu ai de ce să te ataşezi de nişte persoane care nu dau doi bani pe tine....

Cam atât şi pentru acest articol, sper că a fost pe placul vostru :). Remember that: "IT'S JUST A BAD DAY, NOT A BAD LIFE!" See you soon!

~"Are you happy with who you are?"~

 

4 comentarii:

  1. "Was it a bad day or just 5 min that you milked all day?"-dacă îmi aduc bine aminte :)
    Am văzut şi eu copii marginalizați... uneori şi pt că sunt superiori colectivului :) sunt puțin dezamăgită de atitudinea abordată de colegi ffață de un copil foarte intefoartt, care vorbește deschis şi nu este ca toți ceilalți...în fine, nu o să îi fac o descriere aici :))
    Îmi place articolul tău. Te-ai gândit că există şi cazuri în care elevul se automarginalizeaza, sa zic asa?:)) adică el se ține departe de restu :)
    Oamenii se lasă influențați de prima impresie, de aspect fizic şi de situația financiară & socială, dar nu vor să recunoască asta. :)
    Să ne mai scrii ! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heii, da, din pacate maj oritatea oamenilor judeca si dupa aceste aspecte, si eu probabil cateodata... si pur si simplu mi se pare un lucru negativ.

      Ștergere
    2. Heii, da, din pacate maj oritatea oamenilor judeca si dupa aceste aspecte, si eu probabil cateodata... si pur si simplu mi se pare un lucru negativ.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere