duminică, 16 octombrie 2016

De ce ar trebui să fii fericit

Aloha, old new friends :)! Astăzi aş vrea să vorbim despre un subiect  important pentru noi toţi, aş putea spune. Pentru că fiecare persoană are momente în care pur şi simplu vede doar partea sumbră şi urâtă a vieţii şi uită să aprecieze binele din viaţa lui, care este de un milion de ori mai mare decât răul.

     Am de gând să vă enumăr aici trei dintre motivele pentru care trebuie să fiţi fericiţi indiferent de ce s-a întâmplat sau se va întâmpla în viaţa voastră:

1)Aveţi sau aţi avut alături voi familia- singurele persoane  care ne iubesc necondiţionat şi ne  dau totul, fără să ceară nimic în schimb. De multe ori uităm de cât de importante sunt aceste fiinţe pentru noi şi, ei bine...ne rănim singuri doar rănindu-i pe ei! Nu le cereţi niciodată mai mult decât pot să vă ofere şi nu le reproşaţi nimic legat de asta...pentru că ei şi-ar da şi viaţa pentru ca voi să fiţi bine.

     Dacă am renega tot ce a făcut pentru noi un părinte, ne-am pierde pur şi simplu în adâncurile întunericului, am pune pe primul loc materialul şi am deveni nişte monştri fără scrupule.

2) Am fost născuţi sănătoşi.
    Sănătatea este probabil unul dintre cele mai mari daruri pe care le-am primit. Nu vă bateţi joc de ea! Cu siguranţă o plăcere de câteva minute sau o obsesie nu sunt mai importante decât o întreagă viaţă în care aţi putea să vă bucuraţi de adevăratul sens al cuvântului "frumos" şi, în acelaşi timp, o viaţă cât mai lungă!

3)Am avut şansa de a ne îmbarca în trenul ce are ca destinaţie succesul.

    Avem o minte extraordinară, care poate face, la rândul ei, lucruri extraordinare! De ce să stăm pur şi simplu? De ce să lăsăm viaţa să treacă pe lângă noi? De ce să nu fim cineva?

    Tot mai multe persoane abandonează şcoala şi spun că se învaţă mult prea multe lucruri care nu ne ajută cu nimic în viaţă. După părerea mea această afirmaţie este una total greşită şi nefondată!  Cu siguranţă,  sistemul românesc de învăţământ are multe neregularităţi, dar, până una alta este gratuit, fiecare copil, cu orice tip de venit, având şansa de a deveni cineva! Facultăţile române pot avea şi locuri bugetare, lucru mult prea puţin valorificat, o şansă mult prea puţin preţuită, din păcate...

    În  concluzie, înainte să ne plângem, de acum înainte să ne gândim de două ori şi să vedem partea plină a paharului! Cam atât şi pentru azi, see you soon!

"Are you happy with who you are?"

3 comentarii:

  1. Hei,hei :) sunt din ce în ce mai surprinsă ^^ În sfârșit, nu mai eşti supărat din cauza iphoneului 😂 your dreams will come true 😄 Şi dacă nu avem sănătatea ideală...ne putem bucura de ce avem, nu? :) Be happy <=> be yourself :>
    Să mai scrii. Have a great dayy 😇

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scriu, scriu :)). Mersi mult şi, da, sa fii tu este unul dintre cele mai importante lucruri.

      Ștergere
  2. Eu am aflat tarziu, practic la pensie, ca trebuie sa ne propunem sa fim fericiti; practic, sa fim multumiti.

    RăspundețiȘtergere