marți, 11 octombrie 2016

Prietenia

   Salut! Well, astăzi vreau  să revin în atenţia ta cu un nou blog, după o perioadă destul de lungă de timp în care nu am mai postat...dar am avut câteva probleme "tehnice" aş putea spune şiii chiar îmi pare rău pentru asta.

   Haide să trecem la subiectul de azi. Ei bine, probabil fiecare dintre noi, atât eu, cât şi tu, am trăit momente în care nu mai aveam nici măcar cea mai vagă idee cine ne este prieten  şi  cine nu şi am încercat să ieşim cât mai mult în evidenţă prin fel de fel de mijloace, nu mereu pozitive...dar într-un moment sau altul, inevitabil ne-am dat seama de faptul că nu ne putem încrede în oricine. Spre exemplu, ok, mergi la o petrecere, cunoşti persoane "populare" cum s-ar zice şii cam atât.

    De ce doar atât? Pentru că nu trebuie să te aştepţi ca o cineva cu care ai fost în doua trei locuri, în cadrul unui grup să fie  neaapărat de încredere şi bun pentru tine.

   Ca să înţelegeţi mai bine la ce anume mă refer, aici este vorba de standarde. Standardele tale ca om, standarde pe care mereu trebuie să le ai ridicate. Înainte să cataloghezi o persoană drept "prietenă", gândeşte-te de 4-5 ori sau chiar mai mult. Supune-l pe cel care vrei să îl ai alături unui test. Dar aici nu mă refer la genul acela de test de îl dai la matematică sau la română sau whatever :))).

    Fiecare este special în felul lui, cu un caracter diferit, o mentalitate diferită, asta este deja bine cunoscut. Însă noi trebuie mereu să îi căutăm  pe cei care sunt dornici să ne descopere, să ne fie alături în orice moment al vieţii noastre. Adică, nu ştiu cum să spun, dar este o diferenţă gigantică între o persoana care găseşte timp şi pentru tine şi una care ar fi în stare să îşi anuleze toate planurile doar pentru că ai tu nevoie de ajutor. Dar, bineînţeles, aici intervine invariabila"timp", pentru că el este cel care clădeşte o prietenie solidă, bazată pe principii bine puse la punct.
    
     Şi , cel mai important lucru în căutarea ta de oameni cu care te identifici este să fii mereu tu şi atât. Nu încerca niciodată să faci ceva doar pentru că dă bine sau aşa e "la modă".

    Ca o concuzie, ţine-ţi  capul şi standardele sus, dar, în acelaşi timp arată devotamentul şi loialitatea de care poţi să dai dovadă, atâta timp cât eşti respectat. See you soon!

4 comentarii:

  1. Hmm, am trecut de perioada în care eşti surprins de manifestările "prietenilor " -cei pe care îi credeai atașați, oarecum, de tine. :) Dar omul din greșeli învață. ;) Cel mai important lucru este înțelegerea. Respectul. Încrederea. Nu contează dacă vorbești cu un om de o săptămână sau de şapte ani. Nu contează atât de mult timpul. Contează puterea fiecăruia de a se ataşa cu cap de ceilalți. :) ca să nu sufere de pe urma...tradarilor ;)
    Se vede că scrii din suflet. Felicitări! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai chiar scriu din suflet, am gasit in blogging o cale extraordinara de a exprima ceea ce simt. Iti multumesc mult! :) See you soon.

      Ștergere
  2. Sper că mă consideri printre prietenii tăi! Frumos comentariu! Aștept și altele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, va consider unul dintre prietenii mei :)! Si va multumesc mult, am sa scriu cat de des pot.

      Ștergere